Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

مایکروسافت چراغ اپلیکیشن Sunrise را برای همیشه خاموش کرد

مایکروسافت چراغ اپلیکیشن Sunrise را برای همیشه خاموش کرد

مایکروسافت سال گذشته شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن Sunrise Calendar را خریداری کرد و هم‌اکنون با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد که به زودی آن را برای همیشه تعطیل می‌کند.

البته نحوه ادامه فعالیت تقویم الکترونیکی Sunrise برای مدت نامعلوم مجهول ماند و ادامه فعالیت‌های مایکروسافت در این زمینه به تاخیر افتاد. با این وجود یکی از مدیران ارشد مایکروسافت به خبرگزاری PCWorld اعلام کرد: «ما تصمیم گرفتیم اندکی بیشتر منتظر بمانیم و تا قابلیت‌های بیشتری از Sunrise را با نرم‌افزار Outlook ادغام کنیم. زمانی که این قابلیت‌ها به طور کامل ارایه شوند، اپلیکیشن Sunrise به صورت رسمی به فعالیت خود پایان خواهد داد».

مدیران مایکروسافت در ماه می اعلام کردند که اپلیکیشن تقویم Sunrise را از فروشگاه‌های اینترنتی اپل و گوگل حذف خواهند کرد. شرکت مایکروسافت پیش‌تر در نظر داشت در تاریخ ۳۱ آگوست این اپلیکیشن را برای همیشه غیرفعال کند و البته مدیران مایکروسافت اعلام کردند فعالیت این ابزار موبایلی تا مدتی دیگر ادامه میابد.

مایکروسافت نخستین بار در اکتبر سال گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد فناوری تقویم Sunrise که شرکت توسعه‌دهنده آن را فوریه ۲۰۱۵ خریداری کرده بود، با نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی Outlook برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS ادغام کند. اپلیکیشن Outlook Mobile بر اساس سیستم کدنویسی Acompli ساخته شده است که مایکروسافت شرکت Acompli را نیز دسامبر ۲۰۱۴ خریده بود.

مایکروسافت در آخرین بیانیه خود اعلام کرد در تاریخ ۱۳ سپتامبر یعنی روز گذشته برای همیشه به فعالیت اپلیکیشن Sunrise پایان داده است.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *