Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۵
  • :
  • :

مایکروسافت با شبکه‌های تلویزیونی خدمات پهن‌باند می‌دهد

مایکروسافت با شبکه‌های تلویزیونی خدمات پهن‌باند می‌دهد

مایکروسافت در نظر دارد طرح جدیدی را معرفی کند که بر مبنای آن کانال‌های استفاده نشده بین مراکز پخش برنامه‌های تلویزیونی را مورد استفاده قرار دهد تا از این طریق بتواند دسترسی منطقه‌ای خود را به ۲ میلیون آمریکایی در سراسر این کشور بیشتر کند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، بر اساس گزارش منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز، مایکروسافت قصد دارد به زودی این طرح را به صورت رسمی معرفی کند تا بر اساس آن ۱۲ ایالت در کشور آمریکا از مزایای برنامه ۵ ساله این شرکت بهره‌مند شوند.

«براد اسمیت» یکی از مدیران ارشد مایکروسافت به روزنامه نیویورک تایمز توضیح داد که فضای سفید یا کانال‌های تلویزیونی استفاده نشده بهترین راهکار برای دسترسی به ۸۰ درصد ساکنان مناطق روستایی در آمریکا محسوب می‌شود که به شبکه پنهای باند دسترسی ندارند.

به گفته خبرگزاری بلومبرگ در این طرح نخستین ایالت‌هایی که خدمات مذکور را در اختیار می‌گیرند شامل نیویورک، تگزاس، واشنگتن، ویرجینیا، مشیگان، ماین، آریزونا،‌جورجیا، کانزاس، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی و ویسکونسین خواهند شند.

مایکروسافت در ماه ژوئن به کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) نامه‌ای نوشت و توضیح داد و از آنها خواست از فضای سفید استفاده کند تا بتواند دسترسی بیشتری به مناطق روستایی داشته باشد و خدمات پهن‌باند را به دست آنها برساند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *