Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

عرضه سه مدل جدید آیفون در سال ۲۰۱۸

عرضه سه مدل جدید آیفون در سال ۲۰۱۸

به‌تازگی یکی از تحلیلگران شرکت اپل از برنامه این شرکت برای عرضه چند عنوان جدید تلفن همراه هوشمند در سال آینده میلادی خبر داده است.
به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی techcrunch، با نزدیک‌ شدن به سال ۲۰۱۸ میلادی بازار خبرها پیرامون پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ بسیار داغ خواهد بود، چرا که هر یک از آنها نظیر اپل و سامسونگ در تلاشند با دستیابی به فناوری‌های تازه، قابلیت‌های بیشتری به محصولات خود افزوده و در بازار رقابت، سهم بیشتری را از آن خود نمایند.

در همین راستا نیز یکی از تحلیلگران مشهور اپل به نام مینگ کای کو از عرضه سه محصول جدید توسط این کمپانی در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داده است که به‌نوعی هر سه محصول، نمونه پیشرفته تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۷ میلادی اپل هستند.

به گفته این کارشناس، یکی از این دستگاه‌ها که در واقع می‌توان آن را نسل بعدی آیفون X دانست، با همان شکل و اندازه عرضه می‌شود و مشخصات صفحه‌ نمایش این دستگاه دقیقاً مانند مشخصات آیفون X فعلی است که قطعاً با برخی ویژگی‌های اضافه به بازار خواهد آمد.

تلفن همراه هوشمند دوم با صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچی عرضه خواهد شد و چگالی پیکسل‌های آن به‌احتمال بسیار زیاد ۴۸۰ الی ۵۰۰ پیکسل در یک اینچ است که دقت و وضوح بیشتری به محصول مزبور خواهد بخشید.

مطابق گفته‌های این تحلیلگر، گجت سوم اپل که با قیمتی کمتر (در حدود ۶۴۹ الی ۷۴۹ دلار) به بازار مصرف عرضه می‌شود، مجهز به صفحه‌ نمایش LCD بوده و البته بسیاری از فناوری‌های آیفون X فعلی مانند فیس آیدی را نیز به ارث خواهد برد.

هر چند این اطلاعات تا حدی عمومی و کلی است و اشاره چندانی به جزئیات محصولات نمی‌کند، اما به نظر کارشناسان بازار و علاقه‌مندان اپل، در حقیقت سیاست راهبردی و جهت‌گیری این شرکت در سال آتی را مشخص می‌نماید.

با این‌ وجود، باید در نظر داشت که تمامی این اظهارنظرها مربوط به یکی از تحلیلگران اپل بوده و این شرکت به‌ هیچ‌ عنوان خبرهای یاد شده را (دست کم تا حال حاضر) تأیید یا رد نکرده است.

شایان‌ ذکر است که آیفون X به مناسبت ده‌ سالگی آیفون عرضه شده است، اما موفقیت این محصول به‌اندازه‌ای اپل را تحت تأثیر قرار داده که می‌توان انتظار داشت تا پسوند X به یک سری از محصولات این شرکت افزوده گردد.

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *