Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • :
  • :

شیائومی به نقطه هدف خود در زمینه عرضه گوشی هوشمند می‌رسد

شیائومی به نقطه هدف خود در زمینه عرضه گوشی هوشمند می‌رسد

شیائومی در ده ماه نخست سال ۲۰۱۷، ۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه نموده و قصد دارد در سال ۲۰۱۸، این تعداد را به ۱۰۰ میلیون برساند.

شیائومی در سال ۲۰۱۷ به نقطه هدف خود در زمینه میزان عرضه گوشی هوشمند می‌رسد. مدیرعامل این شرکت چینی اذعان داشت که شیائومی در سال ۲۰۱۷، ۷۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه نموده است.

شیائومی، شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی در پکن است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی است.

شرکت مزبور، از ابتدای ارائه اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورده و آن را به طیف وسیع‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. گفتنی است لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت بر طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است.

به گزارش زددی نت، لی جون گفت: «شیائومی در ده ماه نخست سال ۲۰۱۷، ۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه نموده و قصد دارد در سال ۲۰۱۸، این تعداد را به ۱۰۰ میلیون برساند.» نکته قابل توجه آنکه، شرکت مورد بحث به فروش ۱۰۰ میلیارد یوآن در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *