Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • :
  • :

سیسکو شرکت امنیت پردازش ابری خرید

سیسکو شرکت امنیت پردازش ابری خرید

سیسکو قصد دارد توانایی‌های خود در بخش امنیت را ارتقا دهد و در این راستا شرکت CloudLock را خریده است. این شرکت امنیتی که دفتر مرکزی آن در ماساچوست واقع شده است، از نوعی رابط کاربری برنامه‌نویسی (API) بهره می‌برد تا امکان دسترسی امنیتی مبتنی بر فضای پردازش ابری را فراهم کند و این فرصت را برای سازمان‌ها به وجود آورد تا کنترل بیشتری بر محتوای به اشتراک گذاشته شده و ذخیره شده در اپلیکیشن‌های پردازش ابری داشته باشند.

به گزارش وبسایت Zdnet، پلتفرم ساخته شده در شرکت CloudLock در راستای اپلیکیشن‌های نرم‌افزار-به‌عنوان-خدمات (SaaS) از جمله Office 365 مایکروسافت، Drive گوگل، Salesforce و … فعالیت می‌کند.

شرکت سیسکو اعلام کرده است که در نظر دارد از فناوری‌های CloudLock برای ارتقا استراتژی‌ امنیتی خود در خدمات سازمانی بهره ببرد و در این فرآیند محافظت بیشتری را از خدمات ابری و شبکه‌های سازمانی انجام دهد.

با انجام این خرید شرکت CloudLock به گروه توسعه امنیت و شبکه‌های سیسکو می‌پیوندد و تحت مدیریت «دیوید گوکلر» قرار می‌گیرد.

خرید CloudLock آخرین گام در جهت تقویت استراتژی‌های امنیتی سیسکو محسوب می‌شود و لازم به ذکر است که این شرکت پیش‌تر هم چند خرید دیگر در این زمینه انجام داده است. سیسکو چندی پیش شرکت امنیتی Sourcefire، شرکت امنیت سایبری Lancope، و شرکت سیستم‌های محافظت امنیتی OpenDNS را خرید.

خرید CloudLock با قیمت ۲۹۳ میلیون دلار انجام شده است.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *