Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

رشد ۱۸ درصدی درآمدهای Red Hat در دوره زمانی سه ماهه

رشد ۱۸ درصدی درآمدهای Red Hat در دوره زمانی سه ماهه

شرکت Red Hat که بزرگترین توسعه دهنده سیستم عامل متن‌باز لینوکس محسوب می‌شود اعلام کرد در سومین فصل از سال مالی ۲۰۱۷ موفق شده است میزان درآمدهای خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۸ درصدی به ۶۱۵ میلیون دلار برساند.

به گزارش وبسایت Zdnet، کارشناسان مرکز وال استریت پیش‌بینی کرده بودند که Red Hat در این دوره زمانی ۶۱۸.۵ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند که البته شرکت نرم‌افزاری نتوانست خود را به این پیش‌بینی برساند. همین مسئله باعث شد لحظاتی پس از انتشار گزارش مالی، ارزش سهام Red Hat کاهش ۱۳.۹ درصدی را تجربه کند.

میزان درآمدهای Red Hat از حق اشتراک کاربران سازمانی در محصولات نرم‌افزاری طی دوره زمانی مذکور ۵۴۳ میلیون دلار محاسبه شد که این رقم رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرد. این شرکت همچنین گزارش داد به‌ازای هر سهام خود ۶۱ سنت درآمد کسب کرده است که این رقم نسبت به درآمد ۵۸ سنتی که از قبل پیش‌بینی شده بود بیشتر است.

درآمد حاصل از حق اشتراک کاربران در این دوره زمانی سه ماهه توانست ۸۸ درصد از مجموع درآمدهای شرکت Red Hat را به خود اختصاص دهد. درآمد اشتراک در سیستم Red Hat Enterprise Linux یا RHEL نیز ۴۳۱ میلیون دلار محاسبه شد. این رقم ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر شد. بخش توسعه اپلیکیشن‌ها در این شرکت نرم‌افزاری هم طی دوره زمانی مذکور موفق به کسب درآمد ۱۱۲ میلیون دلاری شد که این رقم هم با رشد ۳۳ درصدی همراه بود.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *