Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۶
  • :
  • :

رشد ۱۳ درصدی فروش تبلت به سازمان‌ها

رشد ۱۳ درصدی فروش تبلت به سازمان‌ها

نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز تحقیقاتی IDC نشان داد ۸.۲ میلیون دستگاه رایانه لوحی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در اروپای غربی فروخته شد که این رقم کاهش ۶.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌داد.

به گزارش وبسایت Zdnet، با این وجود، در حالی که فروش تبلت‌های شخصی کاهش یافت در همین دوره زمانی میزان پرداخت پول برای خرید تبلت‌های پیشرفته‌تر دوکاره از جمله iPad Pro اپل و Surface مایکروسافت بیشتر شد.

عرضه تبلت‌های دوکاره و رایانه‌های لوحی با قابلیت اتصال به صفحه‌کلید در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رشد ۴۸.۴ درصدی را تجربه کرد و این در حالی بود که در همین فصل فروش رایانه‌های لوحی به سازمان‌ها ۱۳.۱ درصد بیشتر شد.

تبلت‌های با قابلیت جدا شدن صفحه‌کلید به خصوص برای کاربران سازمانی بیشترین قیمت را در این بازار دارند و این طور که بررسی جدید نشان داد، میزان فروش این محصولات با حداقل قیمت ۶۰۰ یورو در اروپای غربی رشد ۶۶.۷ درصدی را تجربه کرد. این رقم هم‌اکنون ۱۰.۶ درصد از کل بازار تبلت‌ها را شامل می‌شود.

با این توضیحات ارزش کلی بازار رایانه‌های لوحی در فصل سوم سال ۲۰۱۶ میلادی با رشد ۴.۸ درصدی به ۲.۵ میلیارد یورو رسید که این رقم با کاهش عرضه جهانی تبلت‌ها همراه بود.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *