Search
۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • :
  • :

دو کنفرانس مایکروسافت ظرف یک هفته برگزار می‌شود

دو کنفرانس مایکروسافت ظرف یک هفته برگزار می‌شود

مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۲۶ اکتبر یعنی تا حدود یک هفته دیگر، برای معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز و سیستم‌های سخت‌افزاری کنفرانسی را در شهر نیویورک برگزار کند و امروز اعلام شده است که تنها با فاصله چند روز از این مراسم، شرکت مایکروسافت در تاریخ ۲ نوامبر کنفرانس دیگری را هم برگزار خواهد کرد.

به گزارش وبسایت Zdnet، «ساتیا نادلا» مدیرعامل و «کِرک کوئنیگسبور» مدیر مرکز همکاری‌های سازمانی مایکروسافت قصد دارند در این کنفرانس در مورد «تغییر رویه همکاری‌ها و تقویت هر گروه کاری برای دستیابی به امکانات بیشتر» را شرح دهند. به گفته این شرکت، در مراسم مذکور «مهمانان ویژه» هم حضور دارند.

مایکروسافت هم‌اکنون یک دعوتنامه برای این کنفرانس دو ساعته ارسال کرده است که البته در آن هیچ توضیح ویژه‌ای ارایه نشده است که تقویت همکاری گروه‌های سازمانی چگونه صورت می‌گیرد. در پایان این دعوتنامه نوشته شده است: «چگونه می‌توانیم هر یک از گروه‌های سازمانی را تقویت کنیم تا به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند؟».

کنفرانس نوامبر در حالی برگزار می‌شود که از مدت‌ها قبل شایعه شده بود مایکروسافت سرویس Skype Team را برای رقابت بیشتر با خدمات مشابه Slack روانه بازار می‌کند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *