Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۴
  • :
  • :

درآمد فصلی ۱.۱ میلیارد دلاری اوراکل از خدمات پردازش ابری

درآمد فصلی ۱.۱ میلیارد دلاری اوراکل از خدمات پردازش ابری

شرکت اوراکل روز گذشته گزارش مالی مربوط به فصل دوم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد. در این گزارش مشخص شد میزان درآمدها اندکی افزایش یافته و از میزان سود هم کمی کاسته شده است. این شرکت بزرگ نرم‌افزاری بخش اصلی درآمدهای خود را از خدمات پردازش ابری به دست آورده است.

به گزارش وبسایت Zdnet، میزان درآمدهای غیرحسابرسی شده (Non-GAAP) اوراکل به‌ازای هر سهام در تالار بورس ۶۱ سنت محاسبه شد تا در مجموع این شرکت ۹.۱ میلیارد دلار درآمد به‌دست آورد. در دوره زمانی مشابه از سال قبل اوراکل به‌ازای هر سهام ۶۳ سنت و در مجموع ۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرده بود.

oracleq2-2017

وال استریت برای شرکت اوراکل پیش‌بینی کرده بود که در فصل دوم سال مالی ۲۰۱۷ بتواند به‌ازای هر سهام ۶۰ سنت و در مجموع ۹.۱۱ میلیارد دلار درآمد به دست آورد.

مجموع درآمدهای اوراکل از ارایه خدمات پردازش ابری در فصل دوم سال مالی ۲۰۱۷ به ۱.۱ میلیارد دلار رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۴ درصدی را نشان داد. درآمد غیرحسابرسی شده بخش نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات (SaaS) و پلتفرم‌های-به‌عنوان-خدمات (PaaS) اوراکل در این دوره زمانی ۹۱۲ میلیون دلار محاسبه شد که این رقم رشد ۸۹ درصدی را نشان داد.

درآمد خدمات پردازش ابری SaaS و PaaS اوراکل نیز در این دوره زمانی برای چهارمین فصل متوالی افزایش یافت و این اخبار و اطلاعات توسط «سافرا کاتز» مدیرعامل اوراکل در یک بیانیه رسمی اعلام شد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *