Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۶
  • :
  • :

خرید ۳.۷ میلیارد دلاری سیسکو در حوزه مانیتورینگ

خرید ۳.۷ میلیارد دلاری سیسکو در حوزه مانیتورینگ

سیسکو اعلام کرد در نظر دارد شرکت AppDynamics از تولیدکنندگان سیستم‌های مانیتورینگ بر عملکرد نرم‌افزاری و معیارهای کسب‌وکار را به قیمت ۳.۷ میلیارد دلار خریداری کند. این خرید جدید به سیسکو امکان می‌دهد تا بتواند فعالیت‌های نرم‌افزاری خود را گسترش دهد و در عرصه پلتفرم‌های تحلیلی اقدامات گسترده‌تر انجام دهد.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، با این اتفاقات قرار شده است AppDynamics به یک شرکت عمومی تبدیل شود و سهام آن وارد بازار بورس شود. ادغام AppDynamics با سیسکو که بزرگترین تولیدکننده مراکز داده و سیستم‌های شبکه‌ای محسوب می‌شود چندان هم اتفاق قابل ملاحظه‌ای به نظر نمی‌رسد. شرکت AppDynamics پلتفرمی در اختیار دارد که می‌تواند عملکرد اپلیکیشن‌های سازمانی را در نرم‌افزارهای سیسکو تحلیل کند. این شرکت یک نرم افزار ویژه با نام BusinessIQ عرضه می‌کند که قادر است قابلیت‌های تحلیلی بیشتری را در اختیار مدیران اطلاعاتی سازمان بگذارد.

نکته قابل توجه در جریان ادغام سیسکو و AppDynamics این است که ترکیب آنها با یکدیگر می‌تواند یک شرکت جامع‌تر در زمینه عملکردهای کسب و کار و خدمات تحلیلی را ارایه دهد.

از زمانی که اپلیکیشن‌ها برای مانیتورینگ فعالیت‌های سازمانی مورد استفاده قرار گرفتند، AppDynamics به عنوان یک شرکت کارآمد خدمات خود را ارایه کرد. این شرکت با ارایه نرم‌افزارهای ویژه برای تحلیل آنی وضعیت سازمان موفق شد خود به عنوان مرکز ارایه خدمات هوشمند سازمانی معرفی کند.

سیسکو در نظر دارد AppDynamics را به عنوان مرکزی برای توسعه ابزارهای مانیتورینگ مورد استفاده قرار دهد و خدمات آن را با تمام سیستم‌های مانیتورینگ اپلیکیشن و شبکه خود در حوزه اینترنت اشیا ادغام کند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *