Search
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • :
  • :

خرید جدید مایکروسافت در حوزه خدمات ابری

خرید جدید مایکروسافت در حوزه خدمات ابری

مایکروسافت روز گذشته از انعقاد قراردادی خبر داد که به موجب آن مشتریان این شرکت می‌توانند از خدمات پردازش سطح بالا و دیگر قابلیت‌های Big Computing در خدمات پردازش ابری عمومی بهره‌مند شوند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، «جیسون زاندی» مدیر مرکز Azure در مورد خرید شرکت Cycle Computing توسط مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «از آنجایی که کاربران به دنبال خدمات سریع‌تر و روش‌های کارآمدتر برای سازمان خود می‌گردند، تخصص و توانایی شرکت Cycle Computing در حوزه اپلیکیشن‌ها با دایره توانایی مختلف به آنها کمک می‌کند و این شرکت هم‌اکنون می‌تواند به گروه مایکروسافت بپیوندد. فناوری آنها به ما کمک می‌کند پشیتبانی گسترده‌تری از فضای کاری Linux HPC انجام دهیم و خدمات پیش‌فرض را آسان‌تر از قبل روی فضای پردازش ابری مستقر کنیم».

cyclecomputing

«جِیسون استو» مدیرعامل شرکت Cycle Computing نیز با انتشار یک مطلب وبلاگی این واگذاری را تایید کرد و توضیح داد شرکت او در صنایع مختلف، مراکز بیمه عمر، مراکز دارویی و بیوتکنولوژی، شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی، خدمات مالی، استارت‌آپ‌ها، و آژانس‌های دولتی مشتریان فراوان دارد.

او گفت: «ما در جریان پیوستن به مایکروسافت فرصت‌های بیشماری را پیش روی خود می‌بینیم. فعالیت‌های جهانی آنها در زمینه خدمات پردازش ابری و سیستم‌های چندگانه بهترین ابزارها را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد و در این میان گروه Big Compute/HPC مایکروسافت به تازگی موفق شده است فناوری‌های اساسی از جمله InfiniBand و نسل آینده پردازنده‌های گرافیکی را ارایه دهد. گروه Cycle بیشتر از این نمی‌تواند منتظر بماند تا فناوری CycleCloud برای مدیریت لینوکس و ویندوز را با زیرساخت Azure Big Compute مایکروسافت ادغام کند».

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *