Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۰
  • :
  • :

خدمات سازمانی فیسبوک با شرکت‌های نرم‌افزاری یکپارچه شد

خدمات سازمانی فیسبوک با شرکت‌های نرم‌افزاری یکپارچه شد

شرکت فیسبوک شش ماه پس از عرضه ابزار Workplace هم‌اکنون در نظر دارد خدمات یکپارچه و ابزارهای جدید را روی پلتفرم سازمانی خود ارایه کند.

به گفته «سیمون کراس» از مدیران فیسبوک، این به‌روزرسانی گردش کاری روزانه سازمان را ارتقا می‌دهد، میزان اطمینان برای پیروی از قوانین و مقررات را بیشتر می‌کند و امکان دسترسی به خدمات ارتباطات ویدیویی Live را افزایش می‌دهد.

به منظور ارتقا گردش کاری سازمان، فیسبوک ابزار ویژه خود را با خدمات شرکت‌های بزرگ از جمله مایکروسافت، باکس، سلزفورس و Quip از زیرمجموعه‌های سلزفورس یکپارچه کرده است. کاربران در جریان یکپارچه‌سازی خدمات فیسبوک با ابزارهای سلزفورس در محیط Workplace می‌توانند به صورت مستقیم به داده‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از جمله اطلاعات مشتری و سیستم Salesforce Einstein دسترسی داشته باشند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، فیسبوک همچنین محیط Workplace را با محصولات و خدمات شرکت‌های امنیتی از جمله CSDisco ،Netskope ،Smarsh و Skyhigh ادغام کرده است. شرکت فیسبوک همچنین به صورت همزمان روبات مخصوص مشتریان خود موسوم به Workplace Groups را به همراه اپلیکیشن ارتباطی Chat عرضه کرد. در گروه‌های کاری افراد با استفاده از روبات مذکور می‌توانند با نوشتن عبارت @ به صورت مستقیم با دیگر کاربران ارتباط داشته باشند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *