Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • :
  • :

خدمات ابری اوراکل برای سنجش رفتار کاربران پینترست

خدمات ابری اوراکل برای سنجش رفتار کاربران پینترست

شرکت اوراکل برای سیستم پردازش ابری خود موسوم به Data Cloud گام‌هایی فراتر از بازار فعلی در نظر گرفته است و البته در مرحله کنونی تمرکز سیستم مذکور بر افزایش سهم خود در بخش مدیران ارشد است. هفته گذشته کنفرانس Oracle Cloud Data Summit در شهر نیویورک برگزار شد و شرکت اوراکل طی آن سیاست‌های خود را برای بازاریابی و حضور گسترده‌تر در این بازار نمایان کرد.

بزرگترین خبر منتشر شده در این کنفرانس همکاری‌های جدید اوراکل با پینترست بود تا بر اساس آن مراکز تبلیغاتی فعال در این شبکه اجتماعی بتوانند میزان کارایی و اثرگذاری هر Pin در این شبکه اجتماعی را مورد ارزیابی قرار دهند و رفتارهای آفلاین کاربران را تحلیل کنند.

به گزارش وبسایت Zdnet، سیستم Data Cloud اوراکل یک فعالیت ماشینی پشت‌پرده را برای مشترکان پینترست انجام می‌دهد تا رفتارهای آفلاین آنها برای خرید محصولات مختلف را ارزیابی کند. این سیستم همچنین می‌تواند ابزارهای کنترل مشترکان را هم ارایه دهد و بر این اساس می‌توان به کمک آن سنجش‌های دقیق را روی رفتار کمپین‌های تشکیل شده در پینترست انجام داد. خدمات محاسبه و سنجش رفتار کاربران پینترست در نهایت می‌تواند مزایا و خدمات فراوانی را برای مراکز فروش کالا به همراه داشته باشد.

«تیم کِندال» مدیرعامل پینترست اعلام کرد کاربران این شبکه اجتماعی بیش از نیمی از زمان خود برای گشت‌وگذار در این پلتفرم را به خرید اختصاص می‌دهند. او اضافه کرد که سیستم Data Cloud می‌تواند فعالیت کمپین‌های تشکیل شده در پینترست را به دقت محاسبه کند و نشان دهد که چگونه کالاهای مختلف در این شبکه اجتماعی به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است اوراکل به تازگی پرنامه‌های مشابه سنجش تبلیغات در محل را برای فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی ارایه کرد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *