Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • :
  • :

خاموش کردن اعلان وای فای عمومی در اندروید

خاموش کردن اعلان وای فای عمومی در اندروید

اگر در طول مسیر حرکت خود، مکررا اعلان‎هایی مبنی بر پیدا کردن شبکه وای‌فای از دستگاه اندرویدی خود دریافت می‎کنید، با این آموزش ساده از اعلان‎های آزاردهنده راحت خواهید شد.

اگر زمانی که در بیرون از منزل به یک شبکه باز وای‌فای نزدیک باشید، دستگاه اندرویدی آن را به شما اعلام می‎کند. البته زمانی که می‌خواهید در یک کافی‌شاپ، به اینترنت وصل شوید و از آن استفاده کنید؛ این موضوع مفید است. ولی اگر از مکانی که هات‎اسپات خود را فعال کرده، عبور ‎کنید؛ دیگر این اعلام، آزاردهنده خواهد بود. اگر با چنین هشدارهای مواجه شده‎اید، بهتر این است آن را غیر فعال کنید.

این اعلام یکی از قابلیت‎هایی است که در اندروید گنجانده شده است؛ اما به نظر می‎رسد بسته به شرکت سازنده گوشی، متفاوت باشد. حال برای قطع این اطلاع‌رسانی باید ابتدا، به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و روی قسمت بی‎سیم (Wi-Fi) کلیک کنید.
d2a50648-e78d-4131-b82a-6b39a9e02766
آیکون چرخ‎دنده در بالا، سمت راست صفحه را لمس کنید.

2

سپس گزینه Network Notification را در حالت غیر فعال قرار دهید.

3
از حالا به بعد، زمانی که دستگاه شما یک شبکه وای‌فای عمومی پیدا کند، اعلانی دریافت نخواهید کرد. البته به این معنی است که شما خودتان باید به‌طور دستی شبکه‎های وای‌فای در اطرافتان را چک کنید. اما حداقل فایده، این است که از شر پیغام‎های کلافه کننده‎ی در طول مسیر خلاص می‌شوید.

منبع: زومیت




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *