Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

توپ هوشمندی که فوتبال می‌آموزد

توپ هوشمندی که فوتبال می‌آموزد

با تولید توپ‌های هوشمند فوتبال، یادگیری درست این بازی جذاب راحت‌تر شده است، فناوری واقعیت افزوده و یک برنامه تلفن همراه هم در کنار این توپ‌ها عرضه می‌شود.

به گزارش دیجیتال ترندز، شرکت DribbleUp که قبلا توپ های هوشمندی را برای آموزش بازی بسکتبال در آمریکا عرضه کرده بود، این بار به سراغ طرفداران بازی فوتبال آمده و توپ های این بازی را هوشمند کرده است.

DribbleUp مدعی است برای اولین بار از فناوری واقعیت افزوده در کنار دوربین های گوشی های هوشمند برای بررسی نحوه فوتبال بازی کردن افراد و ارائه آموزش ها و نکات فنی به منظور بهبود قابلیت های آنها استفاده می کند.

ردگیری لحظه به لحظه حرکت های پابه توپ بازیکنان از این طریق ممکن است و در هر لحظه حجم زیادی از اطلاعات مربوط به نحوه به حرکت درآوردن، دریبل زدن، شوت کردن و غیره به گوشی تلفن همراه بازیکن منتقل می شود و وی در نهایت با باز کردن برنامه این توپ هوشمند می تواند راهنمایی ها و دستورات لازم را برای بهبود کیفیت بازی خود دریافت کند تا به تدریج بهتر فوتبال بازی کند.

desc-kid-use-720x480-c

اریک فورکوش مدیر شرکت DribbleUp می گوید این توپ هوشمند متناسب با نیازهای نسل دیجیتال امروزی است. این توپ به برنامه واقعیت افزوده گوشی متصل می شود و می تواند در هر زمان و مکان به فرد داوطلب آموزش دهد. دستورات این برنامه به طور صوتی هم قابل پخش است. این توپ هوشمند فاقد باتری است و هزینه خرید آن هم تنها ۴۹ دلار است که چندان گران محسوب نمی شود. عرضه این توپ هوشمند از مهر ماه آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری فارس




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *