Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۸
  • :
  • :

تلاش‌های مایکروسافت برای ترویج سرویس‌های ابری خود

تلاش‌های مایکروسافت برای ترویج سرویس‌های ابری خود

مایکروسافت می‌کوشد به شیوه‌های گوناگون بر تعداد مشتریان خدمات ابری خود بیافزاید.

بر همین اساس دو تن از مدیران برتر مایکروسافت قصد دارند با برگزاری یک وبینار (سمینار تحت وب)، کسب و کارها را به استفاده از سرویس‌های ابری تشویق کنند.

به گزارش وب‌سایت MSPoweruser، این وبینار توسط ادواردو کسنر (Eduardo Kassner) مدیر جهانی معماری راهکار ابری مایکروسافت و بری بریج (Barry Briggs) مدیر سابق IT این شرکت برگزار می‌شود.

از سوی دیگر جیمیز استیتن (James Staten) مدیر ارشد استراتژی بخش Cloud + Enterprise مایکروسافت با انتشار پستی در سایت مایکروسافت، به ای‌بوک رایگان مایکروسافت که استراتژی ابر تجاری (Enterprise Cloud Strategy) نام دارد اشاره کرد و گفت در چند ماهی که از ارائه این راهنما می‌گذرد، بیش از ۵۰ هزار نفر آن را دانلود کرده‌اند.

این تحلیلگر روند استفاده از ابر در سازمان‌ها را یک سفر می‌داند که مواردی همچون استفاده از اپلیکیشن‌های SaaS نظیر آفیس ۳۶۵، مهاجرت از برنامه‌های درون سازمانی به ابر، استفاده از سرویس‌های ابری برای ارائه قابلیت‌های جدیدی همچون یادگیری ماشینی و کلان داده‌ها و غیره را شامل می‌شود.

وی با اشاره به این که مایکروسافت متعهد است که مدیران آی‌تی شرکت‌ها را به این مهاجرت متقاعد کند، معتقد است شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این تلاش‌های مایکروسافت اثربخش بوده است.

به عنوان مثال، چندی پیش فیس‌بوک کلیه پرسنل خود را به اشتراک سیستم آفیس ۳۶۵ که برای کار در فضای پردازش ابری طراحی شده است در آورد.

این موضوع روح تازه‌ای به تلاش‌های ابری مایکروسافت دمیده است.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *