Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

بلومبرگ با تایید دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس، عملکرد آن را تشریح کرد

بلومبرگ با تایید دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس، عملکرد آن را تشریح کرد

به جرات می‌توان گفت که استفاده از دوربین دوگانه در نسخه‌ی ۵.۵ اینچی نسل بعدی آیفون‌های اپل حقیقتی است که تقریبا ماهیت آن برای همه مثل روز روشن است. حال بلومبرگ نیز با تایید استفاده از دوربین دوگانه در نسخه ۵.۵ اینچی آیفون، تا حدودی عملکرد آن را تشریح کرده است. با زومیت همراه باشید.

اپل قریب به یک ماه دیگر نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. تاکنون بارها شاهد انتشار این موضوع بوده‌ایم که اپل در نسخه‌ی ۵.۵ اینچی گوشی هوشمند خود از وجود دوربین دوگانه بهره خواهد برد. حال مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ که سابقه‌ی خوبی در پیش‌بینی محصولات اپل دارد، تایید کرده که آیفون ۷ پلاس با بهره‌گیری از دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد.

گورمن در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون ۷ که احتمالا با نام پلاس یا پرو راهی بازار خواهد شد، از دوربین دوگانه بهره می‌برد. این سیستم در زمان ثبت تصاوی، دو تصویر را بصورت همزمان ثبت کرده و با یکدیگر ادغام خواهد کرد تا بهترین نتیجه‌ی ممکن ثبت شود. این راهکار می‌تواند در محیط‌های کم نور نتیجه‌ای مطلوبی را برای کاربر به همراه داشته باشد. البته گورمن به این نکته اشاره کرده که نسخه‌ی کوچک‌تر تغییری را از بابت دوربین به خود نخواهد دید.

گورمن همچنین تایید کرده که آیفون ۷ از نظر ظاهری تغییر آنچنان زیادی نخواهد داشت و کلیات ظاهر آن شبیه به نسل پیشین خواهد بود. این برای اولین بار است که اپل الگوی سنتی بروزرسانی گوشی‌های هوشمندش را زیر پا می‌گذارد. پیش از این اپل بصورت یک در میان طراحی ظاهری گوشی هوشمند خود را متحول می‌کرد، اما این برای سومین سال متوالی است که از یک طراحی یکسان برای آیفون‌ها استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه سال آینده‌ی میلادی دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار است، از این‌رو انتظار می‌رود شاهد تغییرات گسترده‌ای در آیفون سال ۲۰۱۷ باشیم.

گورمن تغییر دیگر اعمال شده در آیفون ۷ را در کلید Home عنوان کرده است. براساس گفته‌های گورمن، عملکرد فیزیکی کلید Home در آیفون ۷ حذف شده و با استفاده از موتور موسوم به Haptick تجربه ی فشار کلید در کاربر القا خواهد شد. انتظار می‌رود اپل جک هدفون ۳.۵ میلی متری را نیز از آیفون بعدی حذف کند.

منبع: زومیت




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *