Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • :
  • :

بالاترین سطح استاندارد دولت آمریکا برای خدمات ابری مایکروسافت و آمازون

بالاترین سطح استاندارد دولت آمریکا برای خدمات ابری مایکروسافت و آمازون

دو شرکت مایکروسافت و آمازون با فاصله چند دقیقه بیانیه‌های مجزایی منتشر کردند که در آنها گفته شد بالاترین سطح تاییدیه FedRAMP برای ارایه خدمات پردازش ابری به سازمان‌های دولتی آمریکا را دریافت کردند.

به گزارش وبسایت Zdnet، سرویس پردازش ابری Azure Government مایکروسافت و AWS GovCloud آمازون از جمله خدمات پردازش ابری محسوب می‌شوند که مجوز موقت عملیاتی (P-ATO) را از برنامه فدرال مدیریت ریسک و مجوزهای دولتی آمریکا (FedRAMP) دریافت کرده‌اند. این مجوز بالاترین سطح اعتبار دهی در استاندارد FedRAMP محسوب می‌شود و به این معنی است خدمات پردازش ابری مذکور بیشترین نیازهای امنیت سایبری دولت آمریکا با بالاترین درجه سخت‌گیری را پاسخ می‌دهد.

در بیانیه مایکروسافت گفته شد که این شرکت بالاترین سطح تاییدیه FedRAMP High را برای ۱۳ سرویس پردازش ابری خود در اختیار گرفته است که از جمله آنها می‌توان به Azure Key Vault، Express Route و Web Apps اشاره کرد.

مدیران شرکت مایکروسافت اوایل هفته جاری اعلام کردند که Premium Storage و دیگر سیستم‌های تصویری مبتنی بر Virtual Machine را در خدمات پردازش ابری Azure Government مورد پشتیبانی قرار می‌دهند.

سیستم‌های جدید مبتنی بر VM شامل Windows Server Remote Desktop Session Host را بر پایه Windows Server ۲۰۱۲ R۲ شامل می‌شوند. شرکت مایکروسافت خدمات پردازش ابری Azure Government خود را با نام Fairfax توسعه می‌دهد. این سرویس نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۴ برای سازمان‌های وابسته به دولت آمریکا عرضه شد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *