Search
۱۴۰۳-۰۳-۰۹
  • :
  • :

انبارهای مایکروسافت خالی از سرفیس استودیو

انبارهای مایکروسافت خالی از سرفیس استودیو

کمتر از یک هفته از رونمایی مایکروسافت از سرفیس استودیو می‌گذرد. در این بین استقبال طراحان و علاقه‌مندان از این دستگاه همه را شوکه کرده است. پیش‌خرید سرفیس استودیو از ۲۶ اکتبر شروع شد و برای تمام کردن این محصول ایده‌آل ۳ روز کافی است! بعد از ۳ روز همه مدل‌های این دستگاه به فروش رسید و فعلا دیگر امکان سفارش دادن وجود ندارد.
studiosoldout
قیمت سرفیس استودیو از ۲۹۹۹ دلار آغاز می‌شود اما هیچکس تا به حال به این قیمت اعتراض نکرده است. مدل کامل این دستگاه ۴۱۹۹ دلار قیمت دارد که حتی آن هم در برابر این دستگاه زیاد نیست. در حال حاضر هر سه مدل این دستگاه به طور کامل پیش‌خرید شده است. این موضوع نشان می‌دهد سرفیس استودیو ارزش در برابر پول پرداختی بالایی دارد.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه تعداد از این دستگاه‌ها را فروخته است و با توجه به قیمت آنها، چقدر سود کرده است. اما چیزی که مشخص است حمایت مردم از محصولات خلاقانه است.

شروع سفارش برای سرفیس استودیو با پردازنده core i5 مجدد از ماه دسامبر و برای مدل‌های core i7 از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. همچنین خیلی از دستگاه‌های سفارش داده شده قرار است در ژانویه سال بعد تحویل داده شوند. استقبال از خرید این دستگاه بی‌نظیر بوده است، حالا باید منتظر ماند و دید آیا بازخورد مردم نسبت به این دستگاه هم به همین خوبی خواهد بود؟

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *