Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۵
  • :
  • :

امکان پرداخت آفلاین جرایم رانندگی با اپلیکیشن

امکان پرداخت آفلاین جرایم رانندگی با اپلیکیشن

امکان پرداخت آفلاین و آنلاین جرایم رانندگی و استعلام پرداخت آن با اپلیکیشن موبایل ممکن شده است.

به گزارش نشریه مدیران فناوری اطلاعات به نقل از خبرنگار مهر، با توجه به افزایش ضریب نفوذ موبایل در کشور، پرداخت قبوض از طریق برنامه های کاربردی موبایل یکی از نیازهای کاربران است که تولیدکنندگان اپلیکیشن را به دنبال راه حل های جذاب برای برآوردن این نیاز، ترغیب کرده است.

یکی از اپلیکیشنهای کاربردی که هم اکنون برای کاربران سیستم عامل اندروید، طراحی شده است امکان پرداخت آفلاین و آنلاین جرایم رانندگی را فراهم می کند.

اپلیکیشن «سیم پی» به کاربر این امکان را می دهد که پس از دریافت قبض جریمه، آن را از طریق موبایل به صورت آنلاین با اتصال به درگاه بانکی و یا به صورت آفلاین از طریق کدهای دستوری USSD پرداخت کند و استعلام پرداخت خود را از طریق این برنامه کاربردی دریافت کند.

این برنامه کاربردی با دریافت اطلاعات خودروی کاربر و ثبت کد ۸ رقمی شناسه خودرو، در صورت جریمه شدن خودرو، آن را به کاربر اطلاع رسانی می کند.

علاوه بر پرداخت آنلاین و آفلاین جرایم رانندگی، پرداخت سایر قبوض نیز از طریق این اپلیکیشن ممکن شده است. به این معنی که امکان پرداخت به صورت تجمیعی خدماتی مانند بیمه، انواع بلیط و انواع قبوض را برای کاربران ممکن کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *