Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

اسنپ ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی جذب کرد/ تپسی ۱۵ هزار راننده دارد

اسنپ ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی جذب کرد/ تپسی ۱۵ هزار راننده دارد

معاون استان‌های وزیر ارتباطات گفت: در اپلیکیشن درخواست تاکسی اسنپ ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی از آلمان و آفریقای جنوبی جذب شده و اپلیکیشن تپسی نیز ۹۵ نیروی دانشگاهی و ۱۵ هزار راننده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نشریه مدیران فناوری اطلاعات، مرتضی براری در همایش مدیران وزارت ارتباطات با اشاره به اقدامات دولت یازدهم برای توسعه ICT در کشور گفت: تاکنون حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری شده است و تنها یک اپراتور موبایل ۹۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

معاون استان‌های وزیر ارتباطات گفت: در این دولت ۲۵ هزار روستا به اینترنت پر سرعت مجهز شدند و تا پایان دولت نیز ۱۸ هزار روستای باقیمانده به این امکان تجهیز می‌شوند.

وی اظهارداشت: اپلیکیشن درخواست تاکسی اسنپ ۹۰ میلیارد تومان سرمایه از کشورهای آلمان و آفریقای جنوبی جذب کرده است. همچنین اپلیکیشن درخواست خودروی تپسی طی ۹ ماه از ۳ نفر کارمند به ۹۵ نفر نیروی دانشگاهی و ۱۵ هزار راننده رسیده است.

براری گفت: ایران رتبه ۵ گردشگری طبیعی در جهان را دارد و با استفاده از ICT می‌توان رتبه ۹۷ ایران در اقتصاد گردشگری را به سرعت ارتقاء داد.

 

منبع: خبرگزاری فارس




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *