Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۶
  • :
  • :

ادعای سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیارد تومانی مخابرات در سال ۹۴

ادعای سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیارد تومانی مخابرات در سال ۹۴

دهناد، سرپرست سابق شرکت مخابرات ایران که بتازگی مسوولیتش را تحویل داده، ادعا کرده است که در سال گذشته قریب به قریب ۲۸۰۰ میلیارد تومان در سطح مخابرات سراسر کشور سرمایه گذاری جدید صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس دهناد، سرپرست سابق شرکت مخابرات ایران در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل و هیات مدیره دو شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیارایران، با بیان اینکه تدوین برنامه ۵ ساله شرکت و ارایه آن به سازمان تنظیم مقررات یکی از فعالیت ها در سال ۱۳۹۴ بود، اظهار داشت: «بر این اساس ۷۲۰۰ میلیارد تومان در امر توسعه و نوسازی شبکه سرمایه گذاری پیش بینی شد و در دستور کار قرار گرفت».

وی با بیان اینکه اگرچه دوران سرپرستی دوره حفظ وضع موجود و ایجاد زمینه مناسب برای دوره انتقال مدیریت است، گفت: «در همین ظرف زمانی نیز از برنامه های مهم از جمله توسعه و سرمایه گذاری غافل نبودیم».

سرپرست سابق شرکت مخابرات ایران در همین رابطه افزود: «در زمینه تامین منابع جدید به ویژه جذب سرمایه گذاری خارجی در یک سال اخیر و با استراتژی توسعه تعاملات بین المللی، اقدامات قابل توجهی انجام شد که انعقاد قرارداد فاینانس با یکی از وندورهای بین المللی برای نوسازی شبکه از مهمترین آن می باشد».

دهناد افزود: «در مسایل درون سازمانی به ویژه در حوزه منابع انسانی علیرغم محدویت ها اقداماتی صورت گرفت ، از جمله افزایش رفاهیات کارکنان در دو مرحله در یک مرحله ۱۷ درصد و در مرحله دوم با فاصله کوتاه ۱۴ درصدی و اعمال افزایش ضریب حقوق ۹۵ و پرداخت آن در فروردین ماه از جمله آنها است».

منبع: سیتنا




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *