Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

آیفون ۸ به دوربین دوگانه با فوکوس خودکار و لرزش‌گیر دوگانه مجهز خواهد شد

آیفون ۸ به دوربین دوگانه با فوکوس خودکار و لرزش‌گیر دوگانه مجهز خواهد شد

تحلیل‌گران معتقدند آیفون ۸ به سیستم دوربین دوگانه و دو لرزش‌گیر مجهز خواهد شد.
بی‌شک خیلی‌ها منتظر آیفون ۸ هستند که قرار است با طراحی و مشخصات فنی انقلابی، سال آینده به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون معرفی شود. پس انتشار روزانه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون پرچم‌دار سال آینده‌ی اپل خیلی عجیب نیست.

استفاده از دوربین دوگانه در گوشی‌های پرچم‌دار به امری متداول تبدیل شده است و اپل نیز با دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس اولین گام را در این زمینه برداشت. حالا یکی از تحلیل‌گران مشهور اعلام کرده است که پرچم‌دار ۲۰۱۷ اپل یا آیفون ۸ به لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد. او معتقد است که این تصمیم باعث می‌شود کیفیت تصاویر نهایی و میزان زوم اپتیکال پیشرفت خوبی داشته باشد. به نظر او هر دو دوربین دارای لرزش‌گیر اپتیکال خواهند بود.

گفته می‌شود آیفون ۸ دارای نسخه‌ی ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی با نمایشگر OLED و یک نسخه‌ی ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش LCD خواهد بود. مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده است که هر دو نسخه به دوربین و لرزش‌گیر دوگانه مجهز می‌شوند. با این وجود همچنین این تحلیل‌گر می‌گوید نسخه‌ی ۴.۷ اینچی با دوربین تکی معرفی می‌شود ولی به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد.

لنز ۶ لایه و تله‌فوتو روی هر سه مدل نصب می‌شود که به گفته کو وظیفه‌ی تأمین آن‌ها بر عهده‌ی یکی از تأمین‌کنندگان اپل به نام Largan Precision است.

منبع: زومیت




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *