Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۶
  • :
  • :

همه آنچه که باید در مورد ویرایش بعدی ویندوز ۱۰ بدانید

همه آنچه که باید در مورد ویرایش بعدی ویندوز ۱۰ بدانید

با گذشت حدود دو سال مایکروسافت سرانجام فرآیند سریع به‌روزرسانی خود را آغاز کرد.با این روند نسخه جدید به‌روزرسانی مایکروسافت که بازاریابان این شرکت از آن با نام Fall Creators Update یا نسخه ۱۷۰۹ یاد می‌کنند آخرین گام این شرکت برای عرضه قابلیت‌های جدید محسوب می‌شود و از تاریخ ۱۷ اکتبر روی رایانه‌های شخصی به دست کاربران می‌رسد

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این چهارمین به‌روزرسانی کلی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ در کمتر از دو سال است و پیش‌بینی می‌شود که روند مذکور با قابلیت‌های به‌روز شده جدید همچنان ادامه داشته باشد. این در حالی است که گفته شده هر دو سال یکبار به‌روزرسانی جامع و کلی برای پلتفرم مایکروسافت عرضه می‌شود.

توسعه این نسخه به صورت باز انجام شده است و ده‌ها پیش‌نمایش از قابلیت‌های جدید آن برای اعضای گروه Windows Insider مایکروسافت منتشر شده است. برای آن دسته از کاربرانی که تاکنون توجه کافی نداشته‌اند، این خبر می‌تواند اطلاعات کاربردی داشته باشد.

تجربه کاربری در این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت ارتقا یافته است. منوی Start در سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت مانند قبل باقی مانده است و با این وجود دسترسی به بخش‌های مختلف آسان‌تر شده است. بخش تنظیمات در این نسخه به‌روز شده است و سیستم Control Panel با اپلیکیشن‌های جدید دسترسی به قابلیت‌های مختلف را آسا‌ن‌تر می‌کند.

مایکروسافت در این نسخه توجه ویژه به امنیت سیستم عامل داشته باست و ویندوز ۱۰ با ویرایش جدید بسیار ایمن‌تر از قبل شده است. سیستم Hyper-V قابلیتی است که در نسخه‌های Professional و Enterprise ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود و امکانات مجازی‌سازی پلتفرم را ارتقا می‌دهد. سرویس جدید Virtual Machine Gallery به کاربران سازمانی کمک می‌کند توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشند. همچنین در این نسخه نحوه ذخیره‌سازی اطلاعات هوشمند شده است و سیستم پردازش ابری‌ OneDrive Files به صورت کامل‌تر عمل می‌کند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *