Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

آزمایش سرویس حمل و نقل و اتوبوس هوشمند در لندن

آزمایش سرویس حمل و نقل و اتوبوس هوشمند در لندن

“سیتی مپر” که یک اپلیکیشن محبوب حمل و نقل شهری است، یک طرح آرمانی و بلندپروازانه برای ایجاد تغییرات بنیادی دارد و تصمیم دارد که اتوبوس کوچکی را مجدداً بسازد و بدین وسیله وسایل نقلیه‌ای را به وجود آورد که متناسب با عصر شهرهای هوشمند باشد.

اپلیکیشن سیتی مپر یک اپلیکیشن تلفن همراه است که به خاطر رابط کاربرپسندی که دارد در لندن به شهرت رسیده است و به کاربران کمک می‌کند که بر اساس معیارهای مورد نظر، مسیر خود را از A به B بیابند.

به گزارش ونچربیت، ممکن است این اپلیکیشن، با ترکیب قطار، تراموا و اتوبوس، سریع‌ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد و همچنین اگر روی کارت قطار حساب کرده باشید، صرفاً گزینه مبتنی بر قطار ارائه می‌دهد و یک گزینه ایمن از باران نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که مقدار زمانی که قرار است حین یک رگبار سیل آسا بین گزینه‌های حمل و نقل پیاده روی کنید را به حداقل ممکن می‌رساند.

از زمان آغاز به کار این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۱، در بسیاری از شهرهای سراسر جهان از جمله نیویورک، بوستون، سان فرانسیسکو و توکیو مورد استفاده قرار گرفته و بودجه سرمایه ریسک‌پذیر را در حدود ۵۰ میلیارد دلار افزایش داده است. گمانه زنی‌های زیادی در مورد جهت گیری کسب و کار نوپایی که در لندن قرار گرفته است، می‌شود و یکی از نامزدهای اصلی عقد قرارداد با شرکت‌هایی نظیر گوگل است.

از سوی دیگر اما، عده کمی هم تاکنون پیش‌بینی کرده‌اند که این شرکت درگیر راه‌اندازی یک اتوبوس و خدمات مربوطه بوده و ظاهراً این پیش‌بینی درست بوده است.

این شرکت در لندن، اتوبوسی سبز رنگ را راه‌اندازی کرده است که در مسیرهای از پیش تعیین شده حرکت می‌کند و مسافران را سوار و پیاده می‌نماید. در این اتوبوس، صفحه نمایشی در اختیار راننده قرار می‌گیرد که به او نشان می‌دهد که کجا قرار دارد و بهترین مسیرهای ممکن را در اختیار وی می‌گذارد.

همچنین از جمله امکانات بسیار جالبی که این اپلیکیشن دارد به کاربر اعلام می‌کند که اگر اکنون به کدام‌یک از ایستگاه‌های قطار برود، خلوت تر است و همچنین قابلیت‌های بسیار خوب دیگری نیز در اختیار کاربر می‌گذارد.

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *