Search
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • :
  • :

هواوی و مرکز کنترل شهر هوشمند

هواوی و مرکز کنترل شهر هوشمند

یک مرکز داده ابری امن مبتنی بر معماری باز، امکان یکپارچه‌سازی و اشتراک‌گذاری منابع اطلاعات شهری را برای بهبود کارایی خدمات دولتی و دقت تصمیم‌گیری فراهم می‌سازد.

شرکت هواوی، به تازگی مرکز عملیات هوشمند (IOC) خود را راه‌اندازی نموده و آن را مغز شهرهای هوشمند نامیده است. IOC یک داشبورد شهری برای جمع‌آوری، نظارت و آنالیز داده داشته و از آن برای مدیریت و تصمیم‌گیری رویدادهای شهری، موارد اضطراری، امنیتی، حمل و نقل و سایر سرویس‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش سی‌نت، این سامانه از یک پلتفرم ارتباطات یکپارچه (ICP) بهره‌مند بوده که از داده‌های کلان، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI) جهت ارائه یک نمای دقیق برای مدیریت استفاده می‌کند.

هواوی در این خصوص اعلام نمود: «زیرساخت اصلی IOC شامل مراکز داده ابری توزیع‌ شده و شبکه‌های شهری گسترده است که اطلاعات شهری را جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی نموده و اطلاعات شهری را به اشتراک می‌گذارد و قابلیت دید زمان واقعی شهری را فعال می‌سازد.»

این شرکت همچنین افزود: «یک مرکز داده ابری امن مبتنی بر معماری باز، امکان یکپارچه‌سازی و اشتراک‌گذاری منابع اطلاعات شهری را برای بهبود کارایی خدمات دولتی و دقت تصمیم‌گیری فراهم می‌سازد.» IOC، پیشنهاد هواوی برای پهنای باند سیمی و بدون سیم، پلتفرم‌های اینترنت اشیاء (IoT) و سیستم‌عامل هوشمند LiteOS را تکمیل می‌نماید.

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *