چکیده
در این مطالعه بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در قالب سطح مؤلفهها در دو دسته بیرونی (مربوط به دولت) و درونی (مربوط به بنگاهها) و در قالب ماهیت مؤلفهها در دو دسته راهبردی و عملیاتی بررسی شدهاند. در نهایت ۳۵ مؤلفه بهصورت نهایی شناسایی و مبنای طراحی سؤالهای پرسشنامه قرار گرفته است. سپس اهمیت و وضعیت بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از نظر خبرگان بازاریابی دانشگاهی مشخص و در چارچوب مطالعه، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا اولویت و وضعیت فعلی هر یک از مؤلفهها در فضای کسبوکار ایران مشخص شود. روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و روش گرآوری داده توصیفی پیمایشی است. نتایج بهدست آمده بیانگر آن است که از نظر خبرگان بازاریابی کلیهی بسترهای درونی و بیرونی بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسبو کار ایران از وضعیت نامساعد و اهمیت زیادی برخوردار هستند.
نویسندگان : هاشم آقازاده , مینا مهرنوش , مهرداد استیری
منبع : نشریه مدیریت فناوری اطلاعات
شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان
۱۳۹۴-۰۶-۲۸مدیریت فناوری اطلاعات۰
مطلب قبلیارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)
مطلب بعدیرتبهبندی عوامل مؤثر بر اعتمادسازی در محیط اینترنت با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) مقاله 1، دوره 3، شماره 7، تابستان 1390، صفحه 1-18