Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • :
  • :

رشد جهانی ۲.۴ درصدی فروش سرورها در فصل دوم ۲۰۱۷

رشد جهانی ۲.۴ درصدی فروش سرورها در فصل دوم ۲۰۱۷

مرکز تحقیقاتی گارتنر آخرین گزارش فصلی خود را منتشر کرد و بر اساس آن گفته شد عرضه جهانی سرورها نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی ۲.۴ درصد بیشتر شده است و در کنار آن میزان درآمدهای این بازار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲.۸ درصدی را پیش روی خود دیده است.

به گزارش وب‌سایت itp، مرکز توسعه خدمات سازمانی HPE که در فصل دوم سال جاری میلادی کاهش ۹.۴ درصدی عرضه جهانی سرورها را تجربه کرد، با این وجود حاکمیت این بازار را همچنان در اختیار داشت. این شرکت موفق شد در این دوره زمانی سه ماهه ۲۳ درصد بازار جهانی سرورها را از آن خود کند تا در مجموع ۳.۲ میلیارد دلار از این بازار درآمد به دست آورد.

با فاصله کمی بعد از آن شرکت Dell EMC قرار داشت که توانست در این فصل ۷ درصد بر فروش سرورهای خود بیافزاید و در مجموع صاحب ۱۹.۹ درصد از این بازار شود. در زمینه بیشترین رشد درآمد شرکت چینی هوواوی رکورددار شد و توانست در این مدت سه ماهه مجموع درآمدهای خود از فروش سرور را ۵۷.۸ درصد بیشتر کند. «جِفری هیویت» مدیر تحقیقات گارتنر در این خصوص گفت: «فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی میزان فروش جهانی سرورها نسبت به فصل اول اندکی رشد داشت که البته این اتفاق در نقاط مختلف جهان متفاوت گزارش شد.»

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *